Saç Ekimi – 31. Gün

Saç ekiminden sonra bir ay geçti. Artık ekim bölgesine karşı davranışlar dahil, tamamen eski yaşantımıza dönebiliriz. Ekim bölgesi hala uyuşuk olduğu için çarpmaya karşı dikkatli olmaya devam ediyoruz.

31. Gün Üstten Görünüş - FUE Day 31
31. Gün Üstten Görünüş
31. Gün Önden Görünüş - FUE Day 31
31. Gün Önden Görünüş

Alım bölgelerinde toparlanma az da olsa başladı. Asimetrik saç alımı yüzünden sağ taraf sol tarafa göre hala daha seyrek:

31. Gün Sağdan Görünüş - FUE Day 31
31. Gün Sağdan Görünüş





31. Gün Soldan Görünüş - FUE Day 31
31. Gün Soldan Görünüş
31. Gün Arkadan Görünüş - FUE Day 31
31. Gün Arkadan Görünüş

Arka alım bölgesindeki seyreklik de hala yerinde duruyor:

31. Gün Arkadan Görünüş - FUE Day 31
31. Gün Arkadan Görünüş

“Saç Ekimi – 31. Gün” üzerine 41 yorum

  1. Bugunden sonra makinayla tras olabilirmiyim?
    Bi de doktorun verdigi sampuani kacinci gunden sonra birakayim yada hep o sampuani kullansam bi sakincasi var mi
    Tesekkurler, emeginize saglik…

    1. Normalde ekimden 10 gün geçtikten sonra ekilmiş saçlara sadece cerrahi operasyonla ya da derin yaralanmalarla müdahale edilebilir. Yine de saç derisinin tam iyileşmesini beklemekte fayda var. İyileşmiş hissediyorsanız makineyle tıraş olabilirsiniz. Benim tavsiyem 3 aydan önce makas dışında bir şey kullanmamak.

  2. iyi geceler hocam..ekimin 32.günündeyim ekilen uzamış cılız saçları cımbızla cektim greftler zarar vermiş miyimdir

      1. Merhaba hocam ben ekimin 14.gununde yani kabuk atimindan sonraki gün sert bir şekilde bastırarak masaj yaptım bunu defalarca yaptim diger günlerde de yaptim kan dolaşımı hizlansin diye sonra süpheye düstüm zarar vermis olabilirim diye

          1. Böyle bir şey söyleyemem ama gereksiz müdahaleler işleri zorlaştırır.

  3. Ekim sonrası ilk hafta bir kaç kez 3 ila 5 saat olmak üzere güneş altında kaldım,bunun bir zararı olmuş mudur ekilen saçlarıma.

    1. Pek tavsiye edilen bir durum değil bu yaptığınız. Saç ekimi yaptıracakların en az 10 gün izin alıp evden mümkün olduğunca çıkmadan dinlenmesi gerekli. Bugün ektir yarın işe git şeklinde reklamlar palavradan ibaret. Bahar güneşinin bir zarar vereceğini düşünmüyorum yine de.

  4. Hocam ekimin tam bir ayi ekilen bolgede bir iki yerde sivilce var hafiften siskinlik hissediyor sivilce olan yerde bu normal bir durummu bide gunde iki uc defa saci yikamamim bir mahsuru yok degilmi hocam?

  5. Merhaba hocam ben sizinki gibi bir acikliga sahptim 5500 greft sac ekimi yapildi suan 23. Gunumdeyim ve kok alinan bölgede neredeyse sac yok ciplak desek yeridir bu duzelecekmi ekilen bolgeden cok memnun olmama ragmen arka taraf sac kiran gibi normalmi sizce

    1. Sizden de yoğun olarak saç alınmış. Alım bölgelerinde de bu şok dökülmeye neden oluyor. 6 ay içinde alım bölgesi de düzelecektir.

  6.  SLMLAR USTA ARKA TARAFINDAN SİVİLCELER VAR 1 AY OLDU AMA FENA KAŞINIYOR NE YAPMAM GEREKTİĞİNİ BİLMİYORUM YARDİMCİ OLABİLİRMİSİNİZ

    1. Panthenol kullanın ve sık yıkama yapın. Bu arada büyük harflerle yazmak internet dilinde bağırmak anlamına gelir. Hoş görülmez.

  7. Merhaba
    Benim 18.günum ve ekilen saclar kabuklarla beraber doküldü yok denilcek kadar az sac kaldı sizce bu normal mi

  8. Saç ekimi yaptıralı 32 gün oldu dökülmeler devam ediyor ekilen kısımda 1.5 2cm lik yuvarlak bi boşluk oluştu kök göremedim bi sıkıntı varmıdır orda saç çıkarmı tekrar bide dökülme kaçıncı günde durur 15 günden beri devam ediyor

    1. Yuvarlak boşluklar konusunda her zaman doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim. Dökülme ekilenlerin hepsi düşene kadar devam edebilir. 4 ay sonra tekrar çıkmaya başlarlar. İlk 4-6 ay arası sabır konusunda en zorlayan dönemdir.

  9. Bugün 32. Günüm gece uyurken saçımı baya kaşırken uyandım çok saç döküldü herhangi bi sıkıntı olurmu kök kaybı falan

  10. Hocam bu gun ekimin tam 32. gunu ama hala dökülme olmadi bu durum normalmi saclarimda herhangi bi sikinti varmidir.

    1. Saç ekimi küçük bir bölgedeyse ve kısa sürede bitirilmişse şok dökülme az ve geç yaşanabilir. Bazen de saç telleri deriye yapışır ve yeni gelen saç telleri arkadan itene kadar düşmezler. Herhangi bir sorun olduğunu düşünmüyorum.

      1. Hocam sac ekimim genis bi bolgeye ekildi arti olarak ekimim 12 saat surdu ekimin 32. gunundeyim hala saclarimda dökülme olmadi

  11. Sağlam greftlere sahipsiniz, şanslısınız. Ama greftler şok yaşadığı için mutlaka birkaç tur 5 yıllık uzama döneminden çok önce dökülme olacaktır.

  12. hocam iyi günler saç ekimi yaptırdığım gün arabayla 30-40 km yol yaptım birde 12 gün kabukları elimle sıyırarak soydum ama kök olarak gelmedi saçlar sadece üstte kalan kıllar geldi sizce sıkıntı olmuşmudur hocam

      1. pardon hocam ekim yaptırdığım gün 1 saat araç sürdüm zarar verirmi köklere birde ekimden 12 gün sonra kabuklar çok kurumuştu elimle sıyırarak kabukları döktüm tşk ederim

        1. Kabukları kuru soymak pek doğru bir hareket değil. Ama 12 gün sonra zarar vermeniz zor. Araba kullanmakta sorun olmaz.

          1. Hocam verdiğiniz hizmet taktire şayan çok tşk ederim sağlıcakla kalın.

  13. Mrb hocam saç ekileli 20 gün oldu ama kulağımın üst tarafında bir boşluk oluştu normal mi bu düzelir mi

    1. Alım bölgesinde de şok dökülme olur. Eğer boşluk saçkıran gibiyse doktorunuza danışmanızda fayda var. Seyreklik gibiyse 4 ay gibi bir süre sonra toparlamaya başlar.

  14. Merhaba Hocam saçlarım hızlı bir şekilde dökülüyor cildiyeye gittim mantar var dedi. Kullandığım ilaçlar fayda etmedi. Her gün yıkıyorum ve sac kurutma makinasını yoğun bir şekilde kullanıyorum. Prp diye bişey varmış işe yarar mı ? Mantar geçerse dökülme durur mu? Teşekkür ederim.

    1. Mantar konusunda doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim. Bloglardan gelecek cevaplarla iyileşenezsiniz.

Bir Cevap Yazın